Stručna cjelina odgoja i psihosocijalne rehabilitacije za djecu predškolske dobi
VODITELJ STRUČNE CJELINE: Sanja Šegvić
KONTAKT: 099 7097 310
Aktivnosti
Djeca primljena u Stručnu cjelinu odgoja i psihosocijalne rehabilitacije za djecu predškolske dobi
Poštovani roditelji i skrbnici, u nastavku je popis djece primljene u Stručnu cjelinu odgoja i psihosocijalne rehabilitacije za djecu predškolske dobi. Svi roditelji/skrbnici primljene djece dobit će e-mail s pozivom na zajednički roditeljski sastanak, koji će se...
Usluge Centra za djecu predškolske dobi – 1. obavijest
Stručna cjelina odgoja i psihosocijalne rehabilitacije za djecu predškolske dobi provodi aktivnosti u koje su uključena djeca od rođenja do 8 godina (polaska u školu). U Stručnoj cjelini provode se programi: Rana razvojna podrška (0-3 g.)...
O nama
Stručna cjelina odgoja i psihosocijalne rehabilitacije za djecu predškolske dobi provodi programe:
- RANA RAZVOJNA PODRŠKA (O-4 g.)
- INDIVIDUALNA EDUKACIJSKA REHABILITACIJA
- POLUDNEVNI BORAVAK – REHABILITACIJA U SKUPINAMA (4-7 )
Trenutno imamo 7 skupina, a usluga se pruža dva dana u tjednu te uključuje sljedeće:
- EDUKACIJSKA REHABILITACIJA
- LOGOPEDSKA TERAPIJA
- KINEZITERAPIJA
- LIKOVNA TERAPIJA
- STIMULACIJE POKRETOM
- GLAZBENA TERAPIJA
- PSIHOLOŠKA PODRŠKA
Kako se uključiti u naše programe
Prvi korak za uključivanje u naš program je podnošenje zahtjeva za uključivanje u neku od naših usluga nadležnom Područnom uredu Zavoda za socijalni rad prema mjestu prebivališta djeteta. Zaprimljeni zahtjev bit će razmotren na Komisiji za prijem i otpust korisnika nakon čega se roditelji i djeca pozivaju u Savjetovalište našeg Centra. Ukoliko postoji mogućnost pružanja adekvatne usluge, dijete upućujemo na opservaciju.
Opservacija za uključivanje u uslugu poludnevnog boravka
Postupak opservacije provodi se kroz tri dolaska u trajanju od dva sata. Opservaciju provodi stručni tim koji čine edukacijski rehabilitator, logoped, kineziterapeut, likovni terapeut i psiholog. Promatramo djetetovu igru, pažnju (opseg, trajanje i fleksibilnost), interese (interes za igračke, za osobe, specifične interese te jesu li dobno primjereni), obilježja komunikacije (učestalost komuniciranja, komunikacijske funkcije i sredstva, te odgovorljivost i uzajamnost). Kod jezika se promatraju razumijevanje i jezična proizvodnja, glasanje i govor, vještine svakodnevnog života te osobitosti ponašanja.
Nakon provedene opservacije stručni tim, ako je naš program adekvatan potrebama vašeg djeteta, pronalazi skupinu koja bi bila optimalna za djetetov razvoj.
U ovom trenutku imamo sedam predškolskih skupina (djeca od 4. do 8. godine) koje će se u rujnu neravnomjerno prazniti. S obzirom na broj ispražnjenih mjesta moći ćemo primiti djecu koja odgovaraju profilu skupine koja se ispraznila.
Lista primljenih kandidata za iduću pedagošku godinu bit će objavljena u svibnju na internetskoj stranici našeg Centra te izvješena na ulazu Centra, inicijalni djeteta i datumi rođenja.