Stručna cjelina logopedije i rehabilitacije slušanja
VODITELJ STRUČNE CJELINE: Lidija Andrijević Gajić
KONTAKT: lidija.a.gajic@gmail.com
Aktivnosti
Javni poziv: Nagrada udomiteljima za 2024. godinu
Temeljem članka 56. stavka 3. Zakona o udomiteljstvu („Narodne novine“, broj 115/18 i 18/22) i članka 4. Pravilnika o dodjeli nagrade udomiteljima (Narodne novine, broj 46/19) na web stranici Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i...
“Udruga Fala” rekreativno i terapijsko jahanje
Mnogim učenicima omiljeni dani u tjednu zasigurno su dani vikenda kada svatko pokušava pronaći nešto za sebe i iskoristiti sunčeve zrake za odmor iz snova. Popodnevni odmor uz opušteno druženje, cvrkut ptica i ljepotu prirode iskoristili su u...
USLUGE
Logopedi Centra Slave Raškaj Zagreb rade na prevenciji, dijagnostici i rehabilitaciji poremećaja verbalne i neverbalne komunikacije korisnika s teškoćama u razvoju te odabiru i razvijaju podupiruće i alternativne komunikacijske sustave.
Logopedski rad provodi se u domeni komunikacijskih poremećaja, jezičnih poremećaja, govornih poremećaja, neuroloških poremećaja jezika, poremećaja pisanog jezika, specifičnih teškoća učenja te odabira oblika potpomognute komunikacije.
U našem Centru, logopedi uz to provode posebne rehabilitacijske programe u vrijeme obroka gdje sudjeluju u realizaciji aktivnosti hranjenja. Kao dio tima, sudjeluju u izradi i realizaciji indidvidualnih edukacijskih planova kao i u grupnom rehabilitacijskom programu, prema planu i programu odgojitelja skupina, razrednih učitelja i voditelja odgojnih skupina.
Logopedi i rehabilitatori slušanja kreiraju i provode intervencije kod djece i mladeži s oštećenjem sluha.
Kako se uključiti u naše programe:
Prvi korak za uključivanje u naš program je podnošenje Zahtjeva za uključivanje u neku od naših usluga nadležnom Područnom uredu Zavoda za socijalni rad prema mjestu prebivališta djeteta. Temeljem Zahtjeva roditelji i djeca se pozivaju u Savjetovalište našeg Centra, u kojem rade edukacijski rehabilitator, logoped i psiholog. Ukoliko postoji mogućnost pružanja adekvatne usluge, dijete upućujemo na opservaciju ili uključujemo u individualne vježbe.